FAQ - často kladené otázky
1. Majú telefóny/tablety, ktoré ponúkate slovenské menu a pôjde mi v nich akákoľvek sim karta?
Všetky nami predávané telefóny sú voľné na akéhokoľvek operátora a obsahujú slovenské menu (výnimkou sú telefóny do ktorých výrobca slovenčinu nevyrobil).
2. Čo všetko obsahuje balenie mobilného telefónu/tabletu?
Každé balenie obsahuje telefón/tablet, batériu, nabíjačku. Niekedy výrobcovia dávajú navyše pamäťovú kartu, handsfree - slúchadlá, náhradný farebný batériový kryt, dátový USB kábel, NFC Tag, púzdro. Presný popis nájdete na konci vlastností daného telefónu alebo na samostatnej záložke "Obsah balenia" (Upozornenie: toto balenie sa počas doby predávania môže meniť).
3. Pochádzajú Vaše mobilné telefóny/tablety z oficiálnej slovenskej distribúcie?
Cca 90% mobilných telefónov z našej ponuky pochádza z oficiálnej slovenskej distribúcie, ostatné sú z rôznych skladov v Európskej únií, kde nakupujeme len ak je veľký cenový rozdiel oproti slovenskej distribúcií. Do názvov sme pridali skratky ktoré Vám hneď povedia odkiaľ mobilný telefón pochádza. Vysvetlenie skratiek a jednotlivé výhody a nevýhody nájdete ak kliknete tu.
4. Prečo je pri rovnakom modely telefónu rozdielna cena?
Telefóny máme rozdelené podľa distribúcie a môže sa stať že jeden typ telefónu máme aj z oficiálnej slovenskej distribúcie a aj sme ho sami doviezli, potom je ten istý telefón v dvoch rôznych cenách. Viac informácií o jednotlivých distribúciách nájdete tu.
5. Je tovar naozaj na sklade?
Tovar označený "vo vlastnom sklade" sa naozaj nachádza u nás na sklade v Žiline. Tento stav sa automaticky aktualizuje, každých 5 minút. Chyba može nastať len pri technickej poruche, alebo ak si viacerí ľudia naraz objednajú posledný kus rovnakého tovaru. Viac informácií o dostupnosti sa dočítate tu.
6. Kedy dostanem balík?
Ak máme tovar označený "vo vlastnom sklade", tak v pracovné dni pri objednávke do 14:00 tovar odošleme ešte v deň objednávky a doručenie kuriérom je na druhý pracovný deň. Slovenskou poštou trvá doručenie cca 1-2 dni. Viac sa dočítate ak kliknete tu.
7. Prečo nemôžem platiť pri osobnom odbere platobnou kartou?
Banky nám účtujú poplatok 2% z obratu za platbu platobnou kartou čo pri mobilných telefónoch/tabletoch niekedy je aj celý náš zisk, preto sa za tovar objednaný cez náš internetový obchod dá platiť len v hotovosti.
8. Bude mi kuriér volať pred doručením?
Nevieme, niektorí kuriéri volajú, niektorí nie. Balík si viete sledovať na stránke kuriérskej spoločnosti Geis Parcel SK s.r.o., podľa sledovacieho čísla, ktoré Vám pošleme e-mailom po odoslaní balíku od nás. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom doručenia možete kontaktovať ich zákaznícky servis na telefónnom čísle 18 181.
9. Ako mám postupovať, keď sa mi tovar pokazil?
Všetko je vysvetlené v našom reklamačnom poriadku, ktorý nájdete tu. Po odoslaní reklamačného formulára, Vás budeme informovať či možete tovar poslať bezplatne priamo do záručného servisu (týka sa to len sekcie mobilné telefóny a tablety), prípadne ako máte ďalej postupovať. Tiež tam nájdete postup ako poslať tovar priamo ku nám.
10. Viete mi dodať aj tovar, ktorý nemáte zalistovaný na stránke?
Áno, stačí ak nám napíšete na info@mobilpc.sk, následne Vás budeme informovať, kedy a za akú cenu sme schopní Vám takýto tovar zabezpečiť.
11. Pri produkte je uvedené "DARČER k objednávke". O aký darček sa jedná?
Väčšinou máme takúto akciu pri mobilných telefónoch/tabletoch a najčastejšie posielame ako darček k celej objednávke jednu univerzálnu ochrannú fóliu na displej alebo púzdro.
12. Keď som tovar na eshope objednával(a), bolo skladem a teraz sa nezobrazuje alebo je na dotaz.
Pokiaľ zákazník odošle objednávku, prevedie sa na všetky položky z objednávky rezervácia. Po aktualizácií eshopu sa potom množstvo zásob zníži práve o jednotlivé položky z objednávky. Príklad.: zákazník si objedná posledný kus, po aktualizácií eshopu sa na eshope objaví u objednanej položky aktualizovaná dostupnost na dotaz alebo sa úplne skryje z eshopu.